مجتمع فولاد جلگه رخ تربت حیدریه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

تربت حیدریه - ایرنا - نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجتمع فولاد جلگه رخ 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوارم با حمایت دولت در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

 

 به گزارش ایرنا، ˈابوالقاسم خسرویˈ روز سه شنبه در همایش فصلی روابط عمومی ادارات شهرستان تربت حیدریه افزود: این پروژه از جمله چهار پروژه ای است که وزیر اقتصاد آن را در اولویت های اول و دوم خود قرار داده است.

وی ادامه داد: برای پروژه فولاد جلگه رخ حدود 60 میلیارد ریال قسط اول توسط سرمایه گذار به بانک مرکزی واریز شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی فولاد جلگه رخ با همکاری بخش خصوصی در حال ساخت می باشد.

خسروی با اشاره به احداث فرودگاه در تربت حیدریه اظهار داشت: احداث فرودگاه شهید مدرس در این منطقه در دولت قبل آغاز شد که تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی گفت: احداث فرودگاه در تربت حیدریه خواست چهار نماینده شهرستانهای مجاور با جمعیت حدود یک میلیون نفر می باشد که به دلیل نداشتن پیشرفت مطلوب از فهرست طرح های زودبازده دولت کنار گذشته شده است.

خسروی همچنین با اشاره به جایگاه روابط عمومی در ادارات افزود: روابط عمومی ادارات پل ارتباطی بین مسوولان و مردم هستند که باید به خوبی از آن در جهت رشد دستگاه های اجرایی استفاده شود.

رییس دانشگاه تربت حیدریه نیز در این همایش گفت: روابط عمومی ها بازوی کمکی ادارات در توسعه شهرستان هستند که باید به آنان توجه بیشتر شود.

دکتر ˈعلیرضا کرباسیˈ افزود: با توانی که در شهرستان تربت حیدریه در بخشهای مختلف به ویژه کشاورزی وجود دارد، نیازمند همکاری و ارتباط بیشتر روابط عمومی های ادارات با خبرنگاران و رسانه ها هستیم.

وی گفت: یکی از ویژگی های برتر تربت حیدریه، تولید کننده بزرگ زعفران در جهان است که بدلیل پرداختن کمتر به این موضوع ،این امر تقریبا ناشناخته مانده است.

وی اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری روابط عمومی ادارات، توان و استعداد شهرستان شناخته شده و باعث جذب سرمایه گذار و توسعه این شهرستان می شود./2





تاریخ: سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 110118
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت